وضعیت جاده ها : آخرین اخبار وضعیت ترافیک و آب و هوای جاده ها و راههای کشور

حمل و نقل و راه ها 🔥 ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ یک دیدگاه

وضعیت جاده ها : آخرین اخبار وضعیت ترافیک و آب و هوای جاده ها و راههای کشور

وضعیت جاده ها (وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها و راههای کشور) : در این مطلب از بخش اخبار اجتماعی وبسایت نایریکا به وضعیت جاده ها هم اکنون, ترافیک آنلاین جاده ها, وضعیت جاده هراز, وضعیت باز بودن راههای کشور, وضعیت جاده چالوس در ۲۴ ساعت آینده, وضعیت جاده هراز فردا, وضعیت اب و هوا جاده ها می پردازیم.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ های کشور

این مطلب با جدیدترین اخبار به روز خواهد شد.

با ما همراه باشید.

وضعیت جاده ها هم اکنون, ترافیک آنلاین جاده ها, وضعیت جاده هراز, وضعیت باز بودن راههای کشور, وضعیت جاده چالوس در 24 ساعت آینده, وضعیت جاده هراز فردا, وضعیت اب و هوا جاده ها, ترافیک جاده کرج به چالوس

وضعیت جاده ها هم اکنون, ترافیک آنلاین جاده ها, وضعیت جاده هراز, وضعیت باز بودن راههای کشور, وضعیت جاده چالوس در ۲۴ ساعت آینده, وضعیت جاده هراز فردا, وضعیت اب و هوا جاده ها, ترافیک جاده کرج به چالوس


محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد

۱۴۰۳/۲/۱۶

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه شد| ایرنا


ترافیک در جاده چالوس و هراز سنگین شد

۱۴۰۳/۲/۱۶

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده چالس و هراز را در زمان حاضر سنگین و در دیگر مبای ورودی به این استان عادی و روان اعلام کرد| ایرنا


کندوان یک‌طرفه شد

۱۴۰۳/۱/۲۵

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.


ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

۱۴۰۳/۱/۲۴

با انسداد جادۀ چالوس و انتقال بار ترافیکی به ۲ جادۀ هراز و فیروزکوه، شاهد ترافیک فوق سنگین و به همراه پس‌زدگی حدود ۱۰ کیلومتری بار ترافیکی در جادۀ قدیم جاجرود و آزادراه تهران _ پردیس هستیم.


جاده کندوان بازگشایی شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

جاده کندوان در محدوده سیاه بیشه و کمرزرد صبح امروز بر اثر سقوط سنگ بسته شده بود ،بنا به گفته رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده چالوس این مسیر دقایق پیش به روی وسایط نقلیه باز شد./ایرنا


تردد در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

رییس پلیس راه البرز: تردد در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران ممنوع شد. این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.


آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ ترافیک سنگین دوباره مهمان چالوس شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهر دماوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین است.
همچنین تردد در محور هراز، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی دارای بارش باران است.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای آزادراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل پل کلاک تا پل فردیس و محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های پایانه شهید کلانتری و پل فردیس و محور تهران – فشم محدوده گردنه قوچک سنگین است.


محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

رییس پلیس راه کندوان از انسداد و یکطرفه شدن محور کندوان به سمت کرج و تهران برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد و گفت: این محور تا تخلیه بار ترافیکی یکطرفه خواهد بود.


جاده کندوان باز‌گشایی شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

این محور شب‌گذشته حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به علت بارندگی شدید و باد و بوران در محدوده ارتفاعات البرز به منظور پیشگیری از احتمال سقوط سنگ، خطرات بروز حوادث رانندگی و سایر تهدیدها به روی مسافران با هماهنگی فراجا و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بسته شده بود.


محور کندوان مسدود شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

فرمانده پلیس راه کندوان:

با توجه به بارش شدید باران در محور چالوس بخصوص در ارتفاعات، این محور به علت خطر سقوط سنگ مسدود شد.


جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال بسته شد

۱۴۰۳/۱/۲۴

رییس پلیس راه البرز: با توجه به بارش شدید باران و احتمال سقوط سنگ و طغیان رودخانه ها این محورها بسته شد.


هم‌اکنون ترافیک سنگین در محور تهران – آمل(هراز)، قبل از تونل تکاور/ مسافران از سفر به شمال خودداری کنند

۱۴۰۳/۱/۲۲

ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است.

محورهای فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآّب و آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار همچنان زیربار ترافیک سنگین است.

برهمین اساس مسافرین شمال تا خلوت شدن محورهای شمالی از تردد به این جاده‌های خودداری کنند و تا آرام شدن وضعیت جوی ترافیک صبور باشند.


جاده هراز قفل شد

۱۴۰۳/۱/۲۲

ترافیک سنگین در محورهای شرق تهران
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران:
هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از جنوب به شمال دارای ترافیک پر حجم سنگین و کم سابقه است، به طوری که از اتوبان شهید بابایی تهران به سمت محور هراز و فیروزکوه ترافیک آغاز شده است.
ترافیک در ورودی شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، گیلاوند و فیروزکوه بسیار سنگین و تردد با کندی حرکت مواجه است.
ترافیک شدید امروز در تمامی محورهای شرق استان تهران کم سابقه بوده و در صورت نیاز محور هراز از جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد.


جاده کندوان یک‌طرفه شد

۱۴۰۳/۱/۲۲

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این مسیر از دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یک طرفه شد.

سرگرد محمد احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این جاده کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

وی به رانندگان سفارش کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این مسیر کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.


تردد از کرج و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران یکطرفه شد

۱۴۰۳/۱/۲۱

رییس پلیس راه استان البرز:
تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران – شمال به سمت مازندران یک طرفه شد.
وی با بیان اینکه بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج ممنوع است، به رانندگان توصیه کرد ضمن حفظ آرامش و رعایت نکته‌های ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.


ترافیک پر حجم و روان در هراز در محدوده های تونل زیار باغ تا تونل تکاور ، گزنک خروجی تونل جدید وانا تا بایجان و تونل سپاسد در چلاو

۱۴۰۳/۱/۲۱


ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال/ اجرای محدودیت مقطعی

۱۴۰۳/۱/۲۱

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال در محدوده این استان خبر داد.

برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.


جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه می‌شود

۱۴۰۳/۱/۱۶

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج – چالوس و آزادراه تهران – شمال روز جمعه ۱۷ فروردین ماه در محدوده استان البرز خبر داد.


جاده کندوان یک طرفه شد

۱۴۰۳/۱/۱۴

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.


هشدار سیلاب در ارتفاعات شمال تهران

۱۴۰۳/۱/۶

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید طی دو روز آینده احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان وجود دارد.

مسافران نوروزی از مسیل‌ها، رودخانه‌ها و رود دره‌ها فاصله بگیرند.


مه شدید در بزرگراه‌های شمالی تهران

۱۴۰۳/۱/۶

توصیه پلیس در چنین شرایطی پرهیز از ترددهای غیرضروری، رانندگی با سرعت مطمئنه و روشن کردن چراغ‌های مه‌شکن خودرو است.


جاده چالوس از عصر امروز یکطرفه می شود / احتمال ریزش سنگ

۱۴۰۳/۱/۶

جانشین پلیس راه فراجا: با هدف تخلیه بار ترافیکی این محور عصر امروز دوشنبه ۶ فروردین تا اطلاع ثانوی یکطرفه می شود و در صورت کاهش بار ترافیکی، رفع محدودیت اعمال و اعلام خواهد شد.

با توجه به اینکه در اکثر استانها بارش باران شدید و ریزش سیل بیش بینی شده رانندگان توجه داشته باشند که در محورهای کوهستانی احتمال خطر ریزش سنگ نیز وجود دارد.


بارش برف در جادهٔ چالوس

۱۴۰۳/۱/۶

رئیس پلیس راه البرز: هم‌اکنون بارش برف در جادهٔ کرج-چالوس موجب شده تا ترافیک بیش از پیش ایجاد شود.

ترافیک در آزادراه تهران-شمال از محدودهٔ شهرستانک تا تونل البرز و انتهای آزادراه سنگین است. این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران – شمال از محدودهٔ تونل‌ ۱۸ تا انتهای تونل البرز سنگین است.


ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال

۱۴۰۳/۱/۶

رئیس پلیس راه البرز:

بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران – شمال از محدوده تونل‌ ۱۸ تا انتهای تونل البرز سنگین است.


هراز یک‌طرفه شد

۱۴۰۳/۱/۵

فرمانده پلیس‌راه شرق تهران: به‌دلیل وجود ترافیک فوق سنگین در جادۀ هراز این مسیر از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب مسیر فیروزکوه پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.


تردد در محور کندوان دو طرفه شد

۱۴۰۳/۱/۵

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به اینکه محور کندوان مسیر شمال به جنوب صبح امروز به دلیل تخلیه بارترافیکی مسدود و یک طرفه شده بود، گفت:

این مسیر اکنون بازگشایی و تردد دو طرفه برقرار است.


محور کندوان از بالای مرزن آباد مسدود شد

۱۴۰۳/۱/۵

پلیس راه کندوان:

محور کندوان از بالای طویر مرزن آباد مسدود و یک طرفه شد.

این محور از بالای طویر مسدود و به سمت شمال یکطرفه شد.


تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور باز است

۱۴۰۳/۱/۵

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور:

در جاده چالوس و آزاد راه تهران – شمال تراکم بار ترافیکی وجود دارد.

از آغاز سال جدید تاکنون ۵۴ هزار فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده است.


ترافیک سنگین و اعمال محدودیت مقطعی درآزادراه تهران – شمال

۱۴۰۳/۱/۵

رییس پلیس راه البرز:

ترافیک در آزادراه تهران – شمال سنگین است. رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

برچسب ها
توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments