انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴: تاریخ، پیش بینی و نتیجه انتخابات امریکا

بین الملل 🔥 , سیاسی 🔥 ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ بدون دیدگاه

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴ : تاریخ، پیش بینی و نتیجه انتخابات امریکا

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴: در این مطلب از بخش اخبار سیاسی و بین المللی وب سایت نایریکا به آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ (انتخابات آمریکا, تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴, نحوه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا, پیش بینی و نتیجه و تاریخ دقیق انتخابات ریاست جمهوری امریکا ۲۰۲۴, زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴) می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین اخبار مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به روز می شود.

با ما همراه باشید.


اخبار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سال ۲۰۲۴


نیکی هیلی کنار کشید / ترامپ، تنها گزینه جمهوریخواهان

۱۴۰۲/۱۲/۱۷

نیکی هیلی تنها رقیب ترامپ در مبارزات درون حزبی جمهوریخواهان امریکا از ادامه رقابت انصراف داد‌.

حالا، ترامپ تنها گزینه جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آینده (آبان ۱۴۰۳) است/ عصرایران


دونالد ترامپ در رقابت های مقدماتی سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰ امتیاز انتخاباتی رسیده و در آستانه کسب نامزدی حزب جمهوری خواه  قرار دارد

۱۴۰۲/۱۲/۱۶


ترامپ در رقابت‌ مقدماتی ایالت داکوتای شمالی پیروز شد

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

«دونالد ترامپ» در گردهمایی درون حزبی ایالت داکوتای شمالی توانست رقیب خود «نیکی هیلی» را که به تازگی برای اولین بار در واشنگتن دی‌سی پیروز شده بود، شکست دهد.


انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان ۲۰۲۴

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

دونالد ترامپ ۲۴۷ امتیاز انتخاباتی
نیکی هیلی ۴۳ امتیاز انتخاباتی

۱۲۱۵ امتیاز برای برنده شدن در نامزدی حزب مورد نیاز است.

انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان ۲۰۲۴

انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان ۲۰۲۴


اولین پیروزی هیلی در برابر ترامپ

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه، نیکی هیلی موفق شد در واشنگتن دی‌سی بالاتر از ترامپ قرار گیرد.


ترامپ آرای جمهوری‌خواهان در میشیگان و میسوری را درو کرد

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

براساس برآوردهای شبکه خبری NBC دونالد ترامپ، نامزد اصلی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، رقیب خود، نیکی هیلی، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل را در گردهمایی کنگره جمهوری خواهان میشیگان شکست داده و تقریباً ۹۸ درصد از آرا را به دست آورده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴


نتیجه یک نظرسنجی: رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیروز رقابت مجدد بایدن-ترامپ

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

نظرسنجی جدید روزنامه نیویورک تایمز و کالج سینا نشان داده در حالی که هشت ماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، بایدن با حمایت ۴۳ درصدی رای‌دهندگان ثبت‌نام شده در مقابل ترامپ که ۴۸ درصد از او حمایت شده، عقب است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هر چهار رأی‌دهنده آمریکایی فقط یک نفر فکر می‌کند که کشورش در مسیر درستی حرکت می‌کند.

اکثریت شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند اقتصاد آمریکا در وضعیت بدی قرار دارد و درصد رای‌دهندگان آمریکایی که به شدت از عملکرد رئیس‌جمهور خود اعلام نارضایتی کردند، به ۴۷ درصد رسید که پایین‌ترین میزان محبوبیت بایدن در نظرسنجی‌های تایمز/سینا در هر مقطعی از ریاست‌جمهوری وی بود| فارس


«کاملا هریس» برای گرفتن جای بایدن اعلام آمادگی کرد

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بعد از شدت‌گرفتن نگرانی‌ها در آمریکا از صلاحیت‌نداشتنِ بایدن برای ماندن در سمت ریاست‌جمهوری به‌دلیل افت کارکردهای ذهنی، حالا «کاملا هریس» معاون او برای تصدی این سمت اعلام آمادگی کرده است.
هریس در گفت‌گو با وال‌استریت‌ژورنال در پاسخ به اینکه متقاعدکردن رأی‌دهندگان برای جایگزینی او با بایدن دشوار است گفت: «من آماده‌ام خدمت کنم، هیچ تردیدی در این خصوص وجود ندارد.»


نیکی هیلی: آمریکا امسال یک رئیس جمهور زن خواهد داشت

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

رقیب ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه:
آمریکا در سال ۲۰۲۴ یک رئیس جمهور زن خواهد داشت.

ترامپ نمی‌تواند در انتخابات سراسری پیروز شود، این یک حقیقت است.

هر چیزی که ترامپ دست روی آن می‌گذارد به آشوب کشیده می‌شود و ما به باختن ادامه خواهیم داد./ایسنا


ترامپ: صلاحیتم را تأیید کنید!

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

ترامپ از دادگاه عالی آمریکا خواسته تا با تأیید صلاحیتش برای انتخابات، از حقوق «ده‌ها میلیون آمریکایی» که می‌خواهند به او رأی دهند، محافظت کند.

وکلای ترامپ گفته‌اند که حذف او اقدامی «ضددموکراتیک» است.

پس‌از رد صلاحیت ترامپ در ایالت کلرادو به‌دلیل «تلاش برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰» و ماجرای حمله به کنگره، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دیوان عالی این کشور شکایت کرد.


نیویورک‌پست: ممکن است «میشل اوباما» جایگزین «جو بایدن» در انتخابات ۲۰۲۴ شود

۱۴۰۲/۱۱/۶

یک رسانه آمریکایی مدعی شده «میشل اوباما»، همسر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا ممکن است از همین حالا تبلیغات مخفیانه خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری در نوامبر ۲۰۲۴ را آغاز کرده باشد و شاید نامزد دموکرات‌ها به جای «جو بایدن» معرفی شود. نیویورک‌پست نوشته باراک اوباما رایزنی‌هایی را با حامیان مالی دموکرات‌ها آغاز کرده و از آنها پرسیده که نظرشان درباره معرفی میشل به عنوان نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۴ چیست./فارس


ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری‌خواه در نیوهمپشایر برنده شد

۱۴۰۲/۱۱/۴

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در سخنرانی پیروزی خود در ایالت نیوهمپشایر عملکرد جو بایدن، رقیب احتمالی دمکرات خود در انتخابات، را بدتر از عملکرد مجموعا ده رئیس‌جمهور بد آمریکا توصیف کرد.


ترامپ: جلوی جنگ جهانی سوم را خواهم گرفت

۱۴۰۲/۱۱/۴

رییس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که باور دارد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور، قادر به جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم است!


دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد/ انتخاب

۱۴۰۲/۱۱/۱


پیروزی مهم ترامپ در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴  در ایالت آیووا

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، دوشنبه ۲۵ دی به وقت محلی، پیروز انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت آیووا اعلام شد و ماراتن دشوار و طولانی انتخابات ۲۰۲۴ را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، پیروزی ترامپ در سراسر آمریکا در کانون توجه قرار گرفت و نیکی هیلی و ران دسنتیس، دو رقیبش در حزب جمهوری‌خواه تلاش می‌کنند در رتبه دوم انتخابات آیووا قرار گیرند./ مهر


ترامپ : در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان:

رهبران نظامی ما بیدار شده اند و ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم.

من تنها نامزدی در این رقابت هستم که وظیفه نجات آمریکا از هر فاجعه ی بایدن را از روز اول بر عهده دارم.


ترامپ بین رای‌دهندگان جوان و لاتین‌تبارها جلو افتاد

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

️نتایج نظرسنجی ملی که ابتدای سال جدید میلادی در آمریکا منتشر شده است نشان می‌دهد ترامپ با ۵ درصد برتری در میان رای‌دهندگان لاتین‌تبار ۳۹ در برابر ۳۴ درصد از بایدن جلو است.

این برتری ترامپ در بین رای‌دهندگان زیر ۳۵ سال با چهار درصد اختلاف ، ۳۷ در مقابل ۳۳ درصد بود./ باشگاه خبرنگاران


دادگاه میشیگان با رد صلاحیت ترامپ مخالفت کرد

۱۴۰۲/۱۰/۷

دادگاه عالی ایالت میشیگان تلاش برای حدف نام دونالد ترامپ از برگه‌های رأی در این ایالت را رد کرد./ مهر


«ترامپ» رد صلاحیت شد

۱۴۰۲/۹/۲۹

دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد.

این برای اولین‌بار در تاریخ آمریکا است که یک ایالت با توسل به این بند قانونی، یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری را رد صلاحیت می‌کند.


رقیبی برای ترامپ و بایدن؛ میلیاردرهای آمریکایی روی نیکی هیلی شرط بندی کردند

۱۴۰۲/۹/۱۹

حدود یک ماه است که فهرست کارآفرینان و رهبران تجاری که پشت سر فرماندار سابق کارولینای جنوبی صف می‌کشند و به کارزار انتخاباتی او کمک مالی می‌کنند یا در نظر دارند که این کار را انجام دهند، روز به روز پرشمارتر می‌شود.

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد، هرچند که در پایان اکتبر با جذب کمتر از ۱۰ درصد آراء جمهوری‌خواهان در نتایج نظرسنجی‌ها ناامید کننده ظاهر شده بود ولی هم اکنون محبوبیتی ۱۸ درصدی برای خود کسب کرده و از این نظر به ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا بسیار نزدیک شده است.


بایدن: اگر ترامپ نامزد نمی‌شد، من هم کاندیدا نمی‌‌شدم / ترامپ: قول می‌دهم فقط روز اول دیکتاتور باشم

۱۴۰۲/۹/۱۵

جو بایدن می‌گوید اگر مطمئن بود که دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی‌شود، او هم بار دیگر در این رقابت حضور نمی‌یافت.

اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در حالی بیان شد که دونالد ترامپ در گفتگو با شبکه فاکس نیوز، بایدن را «ویرانگر دموکراسی آمریکایی» نامید. ترامپ در این گفتگو و در پاسخ به این که در صورت پیروزی در انتخابات قول می‌دهد که علیه هیچ‌کس انتقام‌گیری و سوء استفاده نکند گفت: من دیکتاتور نخواهم بود به جز روز اول!


دونالد ترامپ اعلام کرد: تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار و مجری سابق فاکس نیوز را به‌ عنوان معاون رئیس‌جمهور خود در انتخابات آتی سال ۲۰۲۴ در نظر خواهد گرفت.

۱۴۰۲/۸/۱۸


نیکی هیلی، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴: آمریکا به اسرائیل نیاز دارد، نه اسرائیل به آمریکا

۱۴۰۲/۸/۱۸

نیکی هیلی، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و از کاندیداهای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دیشب در سومین دور مناظرات درون حزبی در ارتباط با جنگ حماس و اسرائیل خطاب به اسراییل گفت برای یک بار هم که شده کار حماس را تمام کنید.

چهار کاندیدای دیگر جمهوری‌خواهان هم بر حذف حماس از عرصه سیاسی و نابودی نظامی آن تأکید کردند.

توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments