قیمت نان ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴: تکلیف قیمت نان / آخرین اخبار

اقتصادی 🔥 ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶ دیدگاه

قیمت نان ۱۴۰۳: تکلیف قیمت نان / افزایش قیمت نان امروز / قیمت نان ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ / افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ / آخرین اخبار درمورد افزایش قیمت نان

قیمت نان ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴: در این مطلب از بخش اخبار اقتصادی وب سایت نایریکا به قیمت نان, تکلیف قیمت نان, قیمت نان ۱۴۰۳, قیمت نان ۱۴۰۴, افزایش قیمت نان امروز, قیمت نان در سال ۱۴۰۳, قیمت نان در سال ۱۴۰۴, آخرین اخبار افزایش قیمت نان, آخرین اخبار در مورد قیمت نان, آخرین اخبار قیمت نان لواش, افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۳, افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۴, قیمت نان بربری, قیمت نان لواش, قیمت نان تافتون, قیمت نان سنگک, قیمت نان بربری ساده, قیمت نان لواش گردان, قیمت نان تافتون گردان, قیمت نان یارانه ای, قیمت نان آزادپز, صادرات نان, قیمت نان در تهران می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین اخبار مربوط به قیمت نان به روز می شود.

با ما همراه باشید.

قیمت نان, تکلیف قیمت نان, قیمت نان ۱۴۰۳, قیمت نان ۱۴۰۴, افزایش قیمت نان امروز, قیمت نان در سال ۱۴۰۳, قیمت نان در سال ۱۴۰۴, آخرین اخبار افزایش قیمت نان, آخرین اخبار در مورد قیمت نان, آخرین اخبار قیمت نان لواش, افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۳, افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۴, قیمت نان بربری, قیمت نان لواش, قیمت نان تافتون, قیمت نان سنگک, قیمت نان بربری ساده, قیمت نان لواش گردان, قیمت نان تافتون گردان

قیمت نان, تکلیف قیمت نان, قیمت نان ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴, افزایش قیمت نان امروز, قیمت نان در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴, آخرین اخبار افزایش قیمت نان, آخرین اخبار در مورد قیمت نان, آخرین اخبار قیمت نان لواش, افزایش قیمت نان در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴, قیمت نان بربری, قیمت نان لواش, قیمت نان تافتون, قیمت نان سنگک, قیمت نان بربری ساده, قیمت نان لواش گردان, قیمت نان تافتون گردان, قیمت نان یارانه ای, قیمت نان آزادپز, صادرات نان, قیمت نان در تهران

🔺 قیمت نان در سال ۱۴۰۳

🔺 هنوز بخشنامه ای برای تغییر نرخ رسمی نان در سال ۱۴۰۳ اعلام نشده است.


تغییر قیمت نان تکذیب شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور: خبری از تغییر قیمت نان نیست.


نانوایی‌ها: خرید بیشتر از ۴ نان با یک کارت بانکی ممنوع است

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

بر اساس ابلاغیه اتحادیه نانوایان به نانوایی‌ها خرید نان بیش از چهار عدد با یک کارت بانکی برای شهروندان ممنوع است و باید از دو کارت بانکی استفاده کنند.

اتحادیه نانوایان سنتی و سنگک پاسخگو نبوده و موضوع استفاده از دو کارت بانکی برای بیش از ۴ نان را تکذیب نکرد و در این راستا بازرسی انجام نداد.


افزایش ۴۰ درصدی قیمت نان در ۱۵ استان؛ مردم هر شهر نان را چند تومان می‌خرند؟

۱۴۰۲/۸/۱۴

سلمان اسحاقی، نماینده خراسان جنوبی گفت: «در بیش از ۱۵ استان ما شاهد افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت نان هستیم که این موضوع مردم را بسیار ناراحت کرده است و متأسفانه برخی از دولتمردان ما، این موضوعات را تکذیب می‌کنند.»/جماران


قیمت نان در آبان ماه ۱۴۰۲:

قیمت نان سنگک ۱۴۰۲ : ۵۰۰۰ تومان و نان سنگک کنجدی ۱۰۰۰۰ تومان می باشد

قیمت نان بربری ۱۴۰۲ : ۵۰۰۰ تومان و قیمت نان بربری کنجدی ۱۰۰۰۰ می باشد.

قیمت نان لواش در ۱۴۰۲ : ۵۰۰ تومان می باشد.

قیمت نان تافتون در ۱۴۰۲ : ۱۰۰۰ تومان می باشد.

قابل ذکر است قیمت نان در شهرها و محله های مختلف، متفاوت بوده و قیمتهای بالا مربوط به شرق تهران می باشد.


 صادرات نان آزاد شد

۱۴۰۲/۸/۱

وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که صادرات نان با آرد غیریارانه‌ای با تایید اداره کل قله و خدمات بازرگانی هر استان بلامانع است. /تسنیم


محمودزاده، نماینده مجلس: مقداری از محموله گندم آلوده وارد چرخه مصرف شد / وزارت بهداشت قضیه را پیگیری نکرد

۱۴۰۲/۷/۱۶


پرونده قیمت نان در سال ۱۴۰۲ بسته شد / خبر قطعی درباره قیمت نان

۱۴۰۲/۷/۳

قیمت نان از سال ۱۳۹ ثابت مانده و تغییری نداشته اما اخیرا زمزمه افزایش قیمت نان تحت عنوان موضوع متناسب‌سازی قیمت مطرح شده است. نانواداران طی یک سال گذشته همواره از افزایش نیافتن قیمت نان گلایه مند بوده اند زیرا معتقدند تورم روی کار آنها تاثیر گذاشته است. دولت گفته سعی دارد با ثابت نگه داشتن قیمت نان جلوی انتقال فشار افزایش قیمت به مردم را بگیرد. زمزمه های افزایش قیمت نان از ابتدای سال ۱۴۰۲ شنیده می شد و در روزهای اخیر قیمت نان در برخی استانها گران شده است. تازه ترین خبر درباره قیمت نان را در ادامه بخوانید.

فرماندار تهران با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت در انواع نان نداشته و مبنای قیمت‌ها نیز همان مصوبات قبلی است، گفت: شهروندان هر گونه افزایش قیمت نان را به تعزیرات گزارش دهند.

احمد قیومی ، در تشریح انتشار برخی شایعات درباره افزایش قیمت نان در تهران گفت: تغییر در نوع آرد بعضی از خبازی ها دلیل انتشار بعضی از شایعات در افزایش قیمت نان است. این موضوع از قبل هم مرسوم بوده و درخواست تغییر آرد نوع یک به نوع دو مورد بررسی قرار می‌گرفته و ما به التفاوت توسط یارانه دولت برای نانوایی‌ها تأمین می‌شود و تاثیری در قیمت نان به هیچ عنوان نداشته است.

وی افزود: بر همین اساس بعضی از نانوایی ها سوء استفاده نموده و اقدام به افزایش قیمت نان می کردند که این موضوع نیز در دستور کار شورای آرد و نان قرار گرفته است.

ماجرای افزایش قیمت نان سنگگ چیست؟

بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد که خبرها در خصوص حذف آرد یارانه‌ای و محاسبه نرخ آرد با قیمت آزاد صحت ندارد اما با تصمیم کارگروه آرد و نان استان تهران سهمیه آرد یارانه ای ۳۰۰ نانوایی سنگک پایتخت از نوع یک به نوع دوم تغییر پیدا کرده است.

نانوایی‌های سنتی در حال حاضر دو نوع آرد یارانه‌ای ۸۵۰ تومانی و ۱.۱۵۰ تومانی دریافت می‌کنند و بر این اساس، قیمت نان سنگک ساده با آرد نوع یک در تهران ۲ هزار تومان و سنگک ساده نوع دو ۳ هزار تومان است.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران، حدود ۹۵ درصد نانوایی‌های سنگکی پایتخت با آرد نوع دو پخت می‌کنند و تعداد بسیار کمی از سهیمه آرد نوع یک برخوردارند.

اتفاقی که به تازگی افتاده این است که این تعداد بسیار کم که فقط ۳۰۰ نانوایی را شامل می‌شود حالا سهیمه آردشان به نوع دو تغییر یافته و به این ترتیب دیگر در هیچکدام از سنگکی‌های تهران سنگک ۲هزار تومانی نخواهیم داشت. این اتفاق در شرایطی که بیش از ۹۵ درصد نانوایی‌های سنگکی تا امروز هم آرد نوع ۲ مصرف‌ می‌کردند اتفاق قابل توجهی نیست و نمی‌تواند در قیمت قانونی و مصوب نان سنگک تغییر زیادی ایجاد کند اما کل این ماجرا از زاویه دیگری قابل توجه است و آن، اتفاقی است که به طور واقعی در نانوایی‌ها در حال وقوع است.

قیمت نان سنگگ از ۵ تا ۱۰ هزار تومان!

واقعیت این است که کمتر کسی در تهران دست‌کم طی یک‌سال اخیر، سنگک ۲ یا حتی ۳ هزار تومانی خریده و این نرخ‌ها با وجو قانونی بودنشان برای بیشتر مصرف‌کنندگان شوخی محسوب می‌شود.

حداقل قیمت نان سنگک در تهران مدت‌هاست که روی رقم ۵ هزار تومان مانده و در بیشتر نانوایی‌ها قیمت همین نان ۵ هزار تومانی با مقدار کمی کنجد بر پشت و روی آن، به ۱۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

طی دو سال گذشته دولت تلاش کرد تخلفات حوزه آرد و نان را با استفاده ای دستگاه‌های کارتخوان مخصوص فروش نان، کنترل کند اما در بیشتر نانوایی‌ها به‌رغم استفاده از این کارتخوان‌ها، تخلفات در قیمت نان همچنان ادامه دارد و مصرف‌کننده ناچار است با این تخلفات همراهی کند.


قیمت نان ٣٠٠ نانوایی سنگکی در تهران گران شد

۱۴۰۲/۶/۲۹

آرد یارانه‌ای حدود ۳۰۰ نانوایی سنگک در تهران که همچنان آرد یارانه‌ای نوع یک دریافت می‌کردند، به نوع دوم تغییر پیدا کرده‌اند.

به این ترتیب پیش‌بینی می شود، این تغییر آرد یارانه‌ای از نوع اول به نوع دوم سبب شود تا قیمت نان ساده حدود ۳۰۰ نانوایی سنگک در تهران از ۲ هزار تومان به ۳ هزار تومان تغییر پیدا کند./تسنیم


گم‌شدن کاغذ مصوبه رسمی دولت!

۱۴۰۲/۵/۳۱

جلسه شورای تعیین قیمت تضمینی خریداری گندم برگزار شد. پس از رای‌گیری هرچه می‌گردیم مصوبه را پیدا نمی‌کنیم! می‌گویند مصوبه مفقود شده است!


قیمت انواع نان افزایش یافت + نرخ‌های جدید

۱۴۰۲/۳/۱

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی، سخنگوی کارگروه آرد و غله استان زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح یکسان‌سازی قیمت نان در سراسر کشور اظهار داشت: طرح هوشمند سازی آرد و نان در سطح کشور که با محوریت وزارت اقتصاد آغاز شده است هنوز به صورت کامل اجرا نشده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اجرای فاز به فاز طرح آرد و نان در سراسر کشور گفت: شناورسازی قیمت که از سال گذشته در سراسر کشور در زمینه تراکنش، میزان پخت، زمان کار، قیمت و… انجام و برای واحدهایی که این موارد را رعایت کردند تا ۱۰ درصد تشویق و برای واحدهایی که رعایت نکردند ۱۰ درصد جریمه اعمال شد.

وی با بیان اینکه در این طرح سهمیه آرد واحدهای نانوایی به صورت کشوری و توسط وزارت اقتصاد اعمال شد، گفت: استان در زمینه اعمال سهمیه آرد هیچ اختیاری ندارد.

جدول قیمت نان 1402

جدول قیمت نان ۱۴۰۲

زمانی با اشاره به اینکه مسئله‌ای که در حال حاضر در استان‌ها با آن درگیر هستند، افزایش قیمت است، ادامه داد: در استان زنجان دو سال بود قیمت اصلاح نشده بود و این امر و هزینه‌هایی که نانوایی‌ها داشتند موجب اعتراض فعالان این صنف بود.

سخنگوی کارگروه اردو و نان استان زنجان با اشاره به هزینه‌های نانوایان گفت: خمیر مایه، حقوق کارگر، هزینه حامل های انرژی و… از جمله هزینه‌هایی است که نانوایان متحمل می‌شوند.

وی در مورد بروز موارد امنیتی در برخی استان‌ها به دلیل تحصن نانوایان به دلیل پایین بودن قیمت نان و متضرر شدن آن‌ها و کمبود نان در این مناطق اشاره کرد و گفت: تصمیم گرفته شد که قیمت نان اصلاح شود تا نانوایی‌ها هم بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

زمانی با اشاره به اینکه طرح جدید به هیچ وجه اصلاح قیمت نیست، افزود: قیمت در حال حاضر در استان‌های اطراف استان بیشتر از قیمت اصلاح شده در زنجان است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به قیمت‌های جدید نان در استان افزود: لواش نوع یک ۴۵۰ تومان، لواش نوع دو ۵۰۰ تومان، بربری نوع یک ۱۵۰۰، بربری نوع دو ۲۵۰۰، سنگگ نوع یک ۱۷۵۰، سنگگ نوع دو ۲۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این قیمت‌ها از دیروز اعلام شده و از امروز اجرایی می‌شود، افزود: تیم‌های بازرسی از امروز در سطح شهر با جدیدت نظارت خواهند کرد و هر گونه کم کاری و تخلف را مورد بررسی قرار خواهند داد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان در مورد مشکلات موجود در بحث نان و نانوایی در استان و تایید برخی مشکلات گفت: این طرح کامل اجرا نشده و هنوز ابتر است.

وی در مورد مشکلات موجود در بحث آرد و نان گفت: برخی از موارد مربوط به غله است و برخی موارد به غله ارتباطی ندارد و صمت و جهاد کشاورزی در این زمینه مسؤولیت دارد.


خبرهای مربوط به سال ۱۳۹۹:


افزایش قیمت نان به هیات دولت کشیده شد

۱۳۹۹/۱۰/۷

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی: با بیان اینکه پیشنهاد ما برای افزایش قیمت نان در تهران ۷۰ درصد است، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بر خلاف دستورالعمل خود، می‌خواهد موضوع تعیین قیمت نان در تهران را به جای کارگروه استانی در هیات دولت مطرح کند./ ایلنا


وزارت صمت: هیچگونه مجوزی برای افزایش قیمت نان صادر نشده و قیمت نان همان قیمت مصوب پارسال است.

۱۳۹۹/۵/۲۷


قیمت نان در ماه رمضان اعلام شد

۱۳۹۹/۲/۵

قیمت نان لواش و تافتون ۳۰۰ دولتی و ۴۵۰ آزاد پز است، همچنین قیمت نان تنوری ۵۵۰ دولتی و ۸۵۰ آزاد پر، بربری ساده دولتی هزار و آزاد پز هزار و ۵۰۰ تومان، بربری کنجدی دولتی هزار و ۵۰۰ و کنجدی آزادپر ۲ هزار تومان، سنگک دولتی ساده هزار و ۲۰۰ و هر رو کنجد ۵۰۰ تومان اضافه می‌شود، سنگک آزادپز ساده هزار و ۸۰۰ و هر رو کنجد ۵۰۰ تومان.


نوبخت خبر داد: امسال نان گران نخواهد شد

۱۳۹۹/۱/۷

امسال نان گران نخواهد شد

امسال نان گران نخواهد شد


خبرهای مربوط به سال ۱۳۹۸:


نان گران نخواهد شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۰

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی:

نرخ نان تا اوایل سال آینده افزایش نخواهد یافت.

با آرد یارانه‌ای، قیمت نان لواش و تافتون گردون ۳۰۰ تومان، تافتون تنوری ۵۵۰ تومان، بربری ۱۰۰۰تومان، سنگک ۱۲۰۰تومان است.

همچنین با آرد نیمه یارانه‌ای نیز قیمت لواش و تافتون گردون ۴۵۰ تومان، تافتون تنوری ۸۵۰ تومان، بربری ۱۵۰۰تومان، سنگک نیز ۱۸۰۰ تومان است.


قیمت نان در شهرستان‌های استان تهران ابلاغ شد

۱۳۹۸/۷/۱۸

معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران: اولویت فروش نان با کیفیت مطلوب و ساده است.

نان یارانه‌ای:

قیمت نان بربری ۱۰۰۰ تومان با وزن چانه ۵۵۰ گرم، سنگ ۱۱۰۰ تومان با وزن چانه ۵۶۰ گرم( وزن نان ۴۰۰ گرم)، تافتون ۵۰۰ تومان با وزن چانه ۲۳۰ گرم و لواش ۳۰۰ تومان با وزن ۱۵۰ گرم ابلاغ شد.

نان آزادپز:

قیمت نان بربری ۱۳۰۰ تومان با وزن چانه ۵۳۰ گرم، سنگک ۱۶۰۰ تومان با وزن چانه ۳۵۰ گرم، تافتون ۸۰۰ تومان با وزن چانه ۳۸۰ گرم و لواش ۴۰۰ با وزن چانه ۱۷۰ گرم ارزش‌گذاری شد.


قیمت جدید نان برای نانوایی‌ های یارانه‌ پز و آزادپز

۱۳۹۸/۷/۱۷

قیمت نان, تکلیف قیمت نان, قیمت نان 98, افزایش قیمت نان امروز, قیمت نان در سال 98, آخرین اخبار افزایش قیمت نان, آخرین اخبار در مورد قیمت نان, آخرین اخبار قیمت نان لواش, افزایش قیمت نان در سال 98

قیمت جدید نان برای نانوایی‌ های یارانه‌ پز و آزادپز


نرخ خرید تضمینی گندم رسما ٢٢٠٠ تومان شد

۱۳۹۸/۷/۱۷

رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به وزارت جهاد کشاورزی مصوبه شورای اقتصاد در زمینه قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی سال زراعی ۹۹-۹۸ را ابلاغ کرد.

بر اساس مصوبه شورای اقتصاد فروش گندم برای مصارف نان آزاد پز، مشمول نرخ یارانه ای نخواهد بود.

بنا براین گزارش قیمت خرید تضمینی گندم ۲۲ هزار ریال و قیمت گندم دورم ۲۲۹۰۶ ریال اعلام شد.


قیمت نان‌های سفارشی تعیین شد/ بربری ۲۰۰۰ و سنگک ۳۰۰۰ تومان

۱۳۹۸/۷/۷

رئیس اتاق اصناف تهران:

برای نان‌های سفارشی که در پخت آن از کنجد استفاده می‌شود ،حداکثر قیمت تعیین شده است.

قیمت نان, تکلیف قیمت نان, قیمت نان 98, قیمت نان 99, افزایش قیمت نان امروز, قیمت نان در سال 98, قیمت نان در سال 99, آخرین اخبار افزایش قیمت نان, آخرین اخبار در مورد قیمت نان, آخرین اخبار قیمت نان لواش, افزایش قیمت نان در سال 98, افزایش قیمت نان در سال 99, قیمت نان بربری, قیمت نان لواش, قیمت نان تافتون, قیمت نان سنگک, قیمت نان بربری ساده, قیمت نان لواش گردان, قیمت نان تافتون گردان, قیمت نان آزادپز, قیمت نان یارانه ای

تکلیف قیمت نان

قیمت نان بربری سفارشی با آرد یارانه‌ای ۱۵۰۰ تومان و نان با آرد آزاد ۲۰۰۰ تومان است.

نان سنگک با آرد یارانه‌ای به صورت یک‌رو ۱۷۰۰ تومان و دورو ۲۰۰۰ تومان تعیین شده و این در حالی است که همین نان با آرد آزاد به ترتیب حداکثر ۲۵۰۰ و۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.


نرخ جدید نان اعلام شد

۱۳۹۸/۷/۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران:

بربری با آرد ۸۳۰ تومانی به قیمت ۱۰۰۰ تومان، سنگک با آرد ۸۱۵ تومانی، به قیمت ۱۲۰۰ تومان، تافتون با آرد ۸۲۰ تومانی، به قیمت ۵۵۰ تومان و لواش با آرد ۸۲۰ تومانی به نرخ ۳۰۰ تومان عرضه می‌شود.

قیمت نان, تکلیف قیمت نان, قیمت نان 98, قیمت نان 99, افزایش قیمت نان امروز, قیمت نان در سال 98, قیمت نان در سال 99, آخرین اخبار افزایش قیمت نان, آخرین اخبار در مورد قیمت نان, آخرین اخبار قیمت نان لواش, افزایش قیمت نان در سال 98, افزایش قیمت نان در سال 99, قیمت نان بربری, قیمت نان لواش, قیمت نان تافتون, قیمت نان سنگک, قیمت نان بربری ساده, قیمت نان لواش گردان, قیمت نان تافتون گردان, قیمت نان آزادپز, قیمت نان یارانه ای

افزایش قیمت نان امروز

قیمت بربری در نانوایی‌های آزادپز با آرد ۱۲۳۰تومانی به قیمت ۱۵۰۰ تومان، سنگک با آرد ۱۱۷۰تومانی به نرخ ۱۸۰۰ تومان، تافتون با آرد ۱۲۰۰ تومانی به قیمت ۸۵۰ تومان و لواش با آرد ۱۲۰۰ تومانی به نرخ ۴۵۰ تومان عرضه می‌شود/ ایسنا

توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
16 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments