سوره یس: خواص سوره یاسین برای حاجت، ازدواج، گمشده، بارداری، اموات

مذهبی 🔥 ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ۵ دیدگاه

سوره یس: خواص سوره یاسین برای حاجت، برای مرده / سوره یاسین برای اموات / سوره یاسین برای محبت / سوره یاسین برای گمشده / سوره یاسین برای گشایش بخت و ازدواج / سوره یاسین برای بارداری

سوره یس / سوره یاسین، که به آن قلب قرآن می گویند دارای خواص زیادی است و برای حاجت های مختلف بسیار موثر است.

در این مقاله از نایریکا به خواص سوره یاسین برای حاجت، برای مرده، سوره یاسین برای اموات، سوره یاسین برای محبت، خواص سوره یاسین برای گمشده، خواص سوره یاسین برای گشایش بخت و ازدواج و خواص سوره یاسین برای بارداری می پردازیم.

با ما همراه باشید.

سوره یس, خواص سوره یس, سوره یاسین برای حاجت, سوره یاسین برای چی خوبه, سوره یاسین برای مرده, سوره یاسین برای اموات, سوره یاسین برای محبت, سوره یاسین برای بارداری, سوره یاسین برای گمشده, سوره یاسین برای گشایش بخت, سوره یاسین برای ازدواج

سوره یس, خواص سوره یس, سوره یاسین برای حاجت, سوره یاسین برای چی خوبه, سوره یاسین برای مرده, سوره یاسین برای اموات, سوره یاسین برای محبت, سوره یاسین برای بارداری, سوره یاسین برای گمشده, سوره یاسین برای گشایش بخت, سوره یاسین برای ازدواج


برای دسترسی سریع به محتوای مطلب از لینکهای زیر استفاده کنید:


خواص سوره یس

خواص سوره یاسین برای محبت

از راههای جلب محبت دیگران که در احادیث بر آن تأکید شده است خواندن سوره یاس بویژه آیه ۷۲ آن (وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ) میباشد.

برای این منظور ۸۳ بار آیه ذکر شده را بر کشمش، انجیر، خرما و یا شکر بخوانید و به طرف بدهید تا بخورد.

سوره یس دوای دردها

پیامبر اسلام (ص) : نوشتن سوره یاسین بر روی کاغذ و کشیدن آن بر آب و سپس نوشیدن از آن آب را به عنوان دوای دردها توصیه فرموده اند.

دیدن چهره مبارک پیامبر در خواب

اگر آرزوی دیدن چهره مبارک پیامبر (ص) را در خواب دارید مرتب سوره یاسین را بخوانید زیرا در احادیث و روایات بارها بر این مسأله تأکید شده است.

سوره یاسین برای بهبود وضع مالی

از سوره هایی که خواندن آن به منظور رفع فقر و نداری توصیه شده است سوره یاسین بویژه آیه ۶۸ این سوره می باشد.

سوره یاسین برای گمشده

اگر گمشده ای دارید و به دنبال آن هستید سوره یاسین را بخوانید زیرا حضرت علی (ع) بر آن تأکید و توصیه فرموده است.

سوره یاسین ضد چشم زخم

در احادیث و روایات متعدد یکی از سوره هایی که برای در امان ماندن مسلمین از چشم زخم خواندن آن توصیه شده است سوره یاس می باشد.

ثواب چند بار ختم قرآن

یکی از سوره هایی که خواندن آن ثواب چند بار ختم قرآن را نصیب شما می کند سوره یاسین می باشد زیرا ثواب بیش از ده بار ختم قرآن برای آن ذکر شده است.

سوره یس, خواص سوره یس, سوره یاسین برای حاجت, سوره یاسین برای چی خوبه, سوره یاسین برای مرده, سوره یاسین برای اموات, سوره یاسین برای محبت, سوره یاسین برای بارداری, سوره یاسین برای گمشده, سوره یاسین برای گشایش بخت, سوره یاسین برای ازدواج

سوره یس, خواص سوره یس, سوره یاسین برای حاجت, سوره یاسین برای چی خوبه, سوره یاسین برای مرده, سوره یاسین برای اموات, سوره یاسین برای محبت, سوره یاسین برای بارداری, سوره یاسین برای گمشده, سوره یاسین برای گشایش بخت, سوره یاسین برای ازدواج

سوره یاسین قلب قرآن

سوره یاسین به قلب قرآن مشهور است پس اگر میخواهید از کرامات و ثواب و مزایای قلب قرآن بهره گیرید سوره یاسین را روزانه بخوانید.

حضور فرشتگان در هنگام دفن

اگر آرزوی همراهی فرشتگان در هنگام قبض روح و هنگام دفن خویش را دارید یکی از راه های رسیدن به آن، قرائت سوره یاسین می باشد.

سوره یاسین برای اموات

برای شاد نمودن اهل قبور در دین مبین اسلام راههای مختلفی ذکر و توصیه شده است که یکی از بهترین راهها، خواندن سوره یاسین برای اهل قبور می باشد.

بیمه شدن در برابر بدی و شر

برای مصون شدن و بیمه شدن در برابر شرها، بویژه شر شیطان و انواع بدیها و مصیبت ها، یکی از سوره هایی که خواندن آن تأکید شده است سوره یاسین می باشد.

سوره یاسین رهایی از فشار قبر

یکی از ترس های مردن، فشار قبر بویژه فشار قبر در شب های اول بعد از مرگ می باشد، برای رهایی از فشار قبر مرتب سوره یاسین را بخوانید.

سوره یاسین برای مرده

در احادیث ذکر شده که یکی از راههایی که می تواند سبب همراهی فرشتگان در هنگام عبور از پل صراط و سوال و جواب روز قیامت و شفاعت فرشتگان برای شما شود خواندن سوره یاسین می باشد.

پاک شدن گناهان

در حدیثی از امام باقر نقل شده که ایشان فرمودند: یکی از راه های بخشش گناهان و پاک شدن حساب و کتاب شما، خواندن سوره یاسین می باشد.

خواص سوره یس برای ازدواج

اگر در آرزوی ازدواج هستید اما شرایط آن برای شما فراهم نیست سوره یاسین را بخوانید زیرا خواندن این سوره شرایط ازدواج را برای شما فراهم خواهد کرد.

خواص سوره یاسین در مسافرت

در مسافرت ها یکی از راهه ایی که می تواند شما را حفظ نماید خواندن سوره یاسین می باشد، اگر مسافر دارید برای عافیت آن سوره یاس را بخوانید.

فضیلت سوره یس برای اموات

در دین مبین اسلام راه های مختلفی برای کمک به اموات و رسیدن ثواب به آنها بیان گردیده است یکی از بهترین کارها خواندن مرتب سوره یاسین برای اموات می باشد.

نفع دو طرفه

خواندن سوره یاسین در قبرستان دارای نفع دوطرفه هم برای اهل قبور و هم برای خواننده سوره می باشد خواندن این سوره در قبرستان بارها تأکید و سفارش شده است.

بالا بردن سعه صدر با سوره یاسین

برای داشتن قلبی توانمند، ذهنی نافذ و سعه صدر بالا، در احادیث و روایات یکی از راههایی که پیشنهاد شده است خواندن مرتب سوره یاس می باشد.

افزایش محبت شوهر با سوره یس

اگر به دنبال جلب محبت شوهرانتان هستید یکی از راههایی که در احادیث و روایات به آن توصیه شده است خواندن سوره های ۵۵ تا ۵۷ سوره یاسین می باشد.

سوره یاسین شتاب دهنده سیر و سلوک

از راههای توصیه شده به مسلمینی که به دنبال سیر و سلوک و قرب به خداوند هستند خواندن سوره یاسین می باشد خواندن سوره یاسین سرعت و شتاب آنها را برای قرب الهی بیشتر می کند.

خواص سوره یاسین برای کودکان

امام صادق (ع) : یاد دادن سوره یاس را به کودکان از وظایف پدر و مادر بر شمرده و آن را توصیه نموده است، ایشان این سوره را گل خوشبوی قرآن نامیده است.

سوره یاسین برای بارداری

در برخی از نوشته‌ها و جزوه‌ها درباره سفارش به زنان باردار آمده که تا چهار ماهگی ۴۰ مرتبه سوره یس را بخوانید و کندر بخورید که برای هوش مفید است، مشهور است که کندر در زیاد شدن هوش کودک مؤثر است.

توصیه شده در ماه اول روزهای پنج شنبه و جمعه سوره یس و الصافات بخواند و به شکم بدمد.

توصیه هایی برای قرائت سوره یاس

سعی کنید برای بهره مندی از کرامات این سوره، بر حسب هدف و نیت خود در روزهای خاصی آن را بخوانید، مثلا اگر هدف از خواندن شما دفع دشمن می باشد روز سه شنبه بخوانید.

روزی سه مرتبه این سوره را بخوانید تا از کرامات آن بهره مند شوید.


خواص هر آیه از سوره یس

آیه ۱) هر روز ۱۴۲مرتبه بگویید (یاسین) جهت آمرزش گناهان

آیه ۲) هر روز ۱۰۰مرتبه بگویید (وَ اَلْقُرانِ اْلحَکیمِ) جهت زیادی نعمت

آیه ۳) ۱۳۱مرتبه بگویید (اِنَّکَ لَمِنَ الْمُرسَلِینَ) برای دمیدن به دیوانه و مصروع

آیه ۴) ۱۰۰مرتبه بگویید(عَلی صِراطٍ مُستَقیم) جهت دوستی با خدا ومشتاق شدن به اطاعت او

آیه۶) جهت خوف از دشمن بخواند و یا آن را نوشته و با خود داشته باشد ( لٍتُنذٍرَ قَوًماًمَا اُنذٍرَ ءَا بُاؤُهمً فَهم غافٍلونَ)

آیه۷) جهت ترس و تنهایی ۱۰۰مرتبه بگویید( لَقَدْ حَقَّ الْقَؤلُ عَلَی اَکْثَرِهِمْ فَهُمْ غَفِلُونَ)

آیه ۱۱) جهت بستن زبان، سر خاک قبر کهنه بخواند و گِل کند (إِنَّمَا تُنذِرُ مَنِ اتَّبَعَ الذِّکْرَ وَ خَشِیَ الَّحْمَنَ بِالْغَیْبِ فَبَشِّرْهُ بِمَغْفِرَهٍٔ وَأَجْرٍکَرِیمٍ)

آیه ۱۸) جهت رام کردن سرکش بر کاغذ زرد بنویسد و بر او بندند( قَالُواْ إِنَّا تَطَیَّرْنَا بِکُمْ لَئِن لَّمْ تَنتَهُواْلَنَرْجُمَنَّکُمْ وَلَیَمَسَّنَّکُم مِّنَّا عَذَابٌ أَلِیمٌ)

آیه ۲۰) جهت پسر شدن زنیکه فرزندش نشود با مشک و زعفران نوشته و با خود داشته باشد (وَ جَآءَ مِنْ أَقْصَا الْمَدِینَهِٔ رَجُلٌ یَسْعَی قَالَ یَا قَوْمِ اتَّبِعُواْ الْمُرْسَلِینَ)

آیه ۲۴) جهت رفع چله زنان بشویید و در آبش غسل کند.(اِنِّیِ إِذَالَّفِی ضَلاَلٍ مُّبِینٍ) آیه ۲۵) جهت رفع تب برنخی نخوانند و بر گردن مریض ببندند(إِنِّیِءَ امَنتُ بِرَبِّکُمْ فَاسْمَعُونِ)

آیه ۲۷) جهت درد کمر با مشک وزعفران نوشته و با خود داشته باشد(بِمَا غَفَرَلِی رِبّیِ وَجَعَلَنیِ مِنَ الْمُکْرَمِینَ)

آیه ۳۷) جهت رام شدن خلائق درخلوت ۳۰مرتبه هر روز بخواند ( وَءَایَهٌٔ لَّهُمُ الَّیْلُ نَسْلَخُ مِنْهُ النَّهَارَ فَإِذَاهُم مُّظْلِمُونَ)

آیه ۴۰) را اگر شب جمعه ۷ مرتبه بخواند حاجت او روا می شود ( لاَ الشَّمْسُ یَنبَغِی لَهَا أن تُدْرِکَ الْقَمَرَوَالَ الَّیْلُ سَابِقُ النَّهَارِ وَکُلٌّ فِی فَلَکٍ یَسْبَحُونَ)

آیه ۴۱) را بخواند جهت آسان گذشتن از صراط(وَءَایَهٌٔ لَّهُمْ أَنَّا حَمَلْنَا ذُرِّیَّتَهُمْ فِی الْفُلْکِ الْمَشْحُونِ)

آیه ۴۲)سه شب هر شب ۳۰ مرتبه بخواند. انشاءالله پیغمبر اکرم(ص) راخواب می بیند اگر در محل و رختخواب غصبی نباشد (وَخَلَقْنَا لَهُم مِّن مِّثْلِهِ مَایَرْکَبُونَ)

آیه ۵۰) جهت کشف اسرار عجیبه بخواند(فَلاَ یَسْتَطِیعُونَ تَوْصِیَهًٔ وَلاَ إلَی أَهْلِهِمْ یَرْجِعُونَ)

آیه ۵۱) را بخواند ۷ مرتبه صلوات بفرستدو حوائج خود را ازخداوند بخواهد( فَنُفِخَ فِی الصُّرِ فَإِذَاهُم مِّنَ الْأَجْدَاثِ إلَی رَبِّهِمْ یَنْسِلُونَ)

آیه ۵۲) را بخواند زبان خلق بر او بسته می شود( قَالُواْیَوَیْلَنَا مَن بَعَثَنَا مِن مَّرْقَدِنَا هَذَا مَاوَعَدَ الرَّحْمَنُ وَصَدَقَ الْمُرْسَلُونَ)

آیه ۵۶) اگر بنویسد و با خود داشته باشد محتاج و به ظالم گرفتار نمی شود(هُمْ وَ أَزْوَجُهُمْ فِی ظِلَلٍ عَلَی الْأَرَآئِکِ مُتَّکِئُونَ)

آیه ۵۷) هر کس نوشته آنرا با خود داشته باشددر عمر او برکت آید( لَهُمْ فِیهَا فَاکِهَهٌٔ وَلَهُمْ مَّایَدَّعُنَ)

آیه ۵۹) هر کس مداوت به خواندنش کند مثل آن است که هزار ختم قرآن کرده است( وَامْتَزُواْالْیَمَ أَیُّهَا الْمُجْرِمُونَ)

آیه ۶۰) در یک مربع نوشته و همراه خود داشته باشد در چشم مردم عزیز و مکرم آید (أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَبَنیِ ءَ ادَمَ أَن لاَّ تَعْبُدُ وَاْالشَّیْطَنَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ)

آیه ۶۵) جهت اسهال بنویسید و بخورد(الْیَوْمَ نَخْتِمُ عَلَی أَفْوَاهِهِم وَتُکَلِّمُنَا أَیْدِیهِمْ وَتَشْهَدُ اَرْجُلُهُم بِمَا کَانُواْ یَکْسِبُونَ)

آیه ۶۸) جهت رفع فقر هر صبح بخواند( وَمَنْ نُّعَمِّرْهُ نُنَکِّسْهُ فِی الْخَلْقِ أَفَلاَ یَعْقِلُونَ)

آیه ۶۹) جهت رفع درد چشم ۷۰ بار بخواند و بر چشم بدمَد( وَمَاعَلِّمْنَاهُ الْشِّعْرَوَمَا یَنْبَغِی لَهُ إِنْ هُوَإِلاَّذِکْرٌ وَقُرْآنٌ مُّبِینٌ)

آیه ۷۲) برای زیاد شدن شیر مادران و حیوانات نوشته و بر ایشان ببندند( وَذَلَّلْنَاهَا فَمِنْهَارَکُوبُهُمْ وَمِنْهَایَأْکُلُونَ)

آیه ۷۳) جهت رفع گریه اطفال نوشته و براو ببندند( وَلَهُمْ فِیهَامَنَفِعُ وَمَشَارِبُ أَفَلاَ یَشْکُرُونَ)

آیه ۷۹) جهت چشم زخم نوشته با خود دارد( قُلْ یُحْیَیهَا الَّذِی أَنشَأَهَاأَوَّلَ مَرَّهٍٔ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیمٌ)

آیه ۸۱) جهت پنهان شدن از دشمن در راه رفتن بخواند دشمن او را نمی بیند( أَوَیْسَ الَّذِی خَلَقَ السَّمَوَتِ وَ الْأَرْضَ بَقآدِرٍ عَلَی أَن یَخْلُقُ مِثْلَهُمْ بَلَیَ وَهُوَالْخَلَّقُ الْعَلِیمُ)


سوره یاسین برای حاجت

در احادیث و روایات ذکر شده که اگر حاجات شما برآورده نمی شود سوره یاسین بخوانید زیرا با این کار حاجات معقول و مشروع شما برآورده خواهد شد.

روز جمعه با وضو و لباس سفید رو به قبله بنشینید و عودی را بسوزانید زیرا ملائک از بوی خوش شادمان می شوند، در حالتی که کسی اطراف شما نباشد و شما در حالت خلسه (خود هیپنوتیزمی) قرار بگیرید و تمام افکار روزانه خود را به کنار بگذارید و با جامه ای ترجیحا سفید و بوی خوش عطر بدهید.

رو به قبله بنشینید و طبق دستور زیر بدون کم و کاست عمل کنید.

سوره یس, خواص سوره یس, سوره یاسین برای حاجت, سوره یاسین برای چی خوبه, سوره یاسین برای مرده, سوره یاسین برای اموات, سوره یاسین برای محبت, سوره یاسین برای بارداری, سوره یاسین برای گمشده, سوره یاسین برای گشایش بخت, سوره یاسین برای ازدواج

سوره یس, خواص سوره یس, سوره یاسین برای حاجت, سوره یاسین برای چی خوبه, سوره یاسین برای مرده, سوره یاسین برای اموات, سوره یاسین برای محبت, سوره یاسین برای بارداری, سوره یاسین برای گمشده, سوره یاسین برای گشایش بخت, سوره یاسین برای ازدواج

شما از این طریق با موکلین (فرشتگان) سوره ی یاسین ارتباط برقرار می کنید و آن ها نزد شما صف زده حاضر می شوند و مطیع اوامر شما خواهند شد.

مراقب باشید که شیطان به هر نحوی می خواهد شما را از حالت تمرکز بیرون آورد و دست اندازی کند، لذا سعی کنید کسی مزاحم شما نشود.

یکی از کارهایی که شیطان در این حالت انجام می دهد این است که تلفن شما زنگ می زند تا شما ارتباط خود را قطع کنید، لذا تمام اسبابی که باعث می شود کسی مزاحم شما شود را از خود دور کنید.

رو به قبله بنشینید در آرامش کامل .

۱۰۰ مرتبه صلوات بفرستید و سعی کنید نور الهی شما را فرا گیرد .

شروع به تلاوت سوره یاسین کنید و حاجت خود را سه نوبت از خدا بخواهید.

الف) یکی بعد از (امام مبین) آخر آیه ی ۱۲ در این جا حضور ملائک را با مورمور شدن بدنتان احساس می کنید.

لحظه ای است بسیار حساس و به شما حالتی عجیب دست خواهد داد. حاجت خود را عنوان کنید.

ب) شروع شروع به تلاوت بقیه ی ایات کنید تا به (فلک یسبحون) آخر ایه ۴۰ برسید. مجددا حاجت خود را از خداوند بخواهید.

ج) شروع به تلاوت بقیه آیات کنید تا به (سلم قولا من رب رحیم) آخر آیه ۵۸ برسید، ۳۴ مرتبه بدون کم و کاست تکرار کنید:

(سلام قولا من رب رحیم) و سپس حاجت خود را از خداوند بخواهید. در عدد ۳۴ اسراری نهفته است: دقت کنید دقیقا ۳۴ مرتبه آن را تکرار کنید.

د) شروع به تلاوت آیات باقیمانده تا آخر سوره بکنید .

چون از سوره فارع شدید بگویید:

سبحانَ المفرِّجِ عن کل محزون

سبحان المخَلِّصِ عن کلّ مَسجون

سبحانَ المنفِّسِ عن کلِّ مدیون

سبجان العالم عن کل مکنون

سبحان من جعل خزائنهُ بین الکاف و النّون

سبحان من إذا أرادَ شیئا أن یقولَ لهُ کن فَیَکون

فسبحان الذی بِیَدِهِ ملکوتُ کُلُّ شَئ و الیه تُرجَعون

سپس بگویید:

اللهم افتح لی ابواب رحمتک و ابواب خزائنک بحق

سوره یس و تَفَضُلِکِ و کرَمِک یا ارَحَمَ الرّاحِمین

سپس دقیقا ۱۰۱ بار بگویید:

یا مُفَرِّجَ الهَمِّ فَرِّج (مراقب تلفظ درست اعرابش باشید).

و قدرت خداوند را بنگرید.


روش های دیگر تلاوت سوره یس برای حاجت

الف) یکی از برزگان و عارفان می گوید:

سوره یاسین را بسیار می خواندم و هر حاجتی که داشتم به تلاوت این سوره به این شکل مداومت می نمودم.

در سوره یس هفت «مبین» وجود دارد؛ به هر مبین که رسیدی این دعا را ۳مرتبه بخوان:

«بسم الله الرحمن الرحیم، سبحان المنفّس عن کل مدیون، سبحان المفرج عن کل محزون، سبحان الناصر عن کل مظلوم، سبحان المخلص عن کل مسجون، سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون، سبحان انما امره اذا اراد شیئاً ان یقول له کن فیکون، سبحان الذی بیده ملکوت کل شی و الیه ترجعون.»

ب) از حضرت سلمان فارسی رحمه الله روایت شده اگر کسی ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با کسی، سوره یس را بخواند و این دعا را قبل از تلاوت سوره مزبور ده مرتبه بخواند بعد سوره را بخواند هر حاجتی را که بخواهد انجام شود.

انشاءالله زیرا که اسم اعظم خداوندی در این دعا است و دعا است:

«بسم الله الرحمن الرحیم، یا قدیم یا دائم یا حی و یا قیوم یا فرد و یا وتر یا واحد یا احد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفواً احد و صلی الله علی محمد و اله اجمعین برحمتک یا ارحم الراحمین.»

پ) کسی که می خواهد مشکلش حل شود شب جمعه، چهار رکعت نماز بخواند و به این ترتیب که می آید: در رکعت اول: بعد از سوره «حمد» سوره «یس» را بخواند و سپس به رکوع رود و هنگامی که سر از رکوع بر می دارد صد مرتبه این ذکر را بگوید:

«واذا سلک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوه الداع اذا دعان فلیستجیبوا لی ولیومنوا بی لعلهم یرشدون» (بقره، ۱۸۶).

در رکعت دوم: حمد را دو مرتبه، سوره «یس» را یک مرتبه بخواند و بعد از آن قنوت را بجای آورد و به رکوع رفته و پس از سر برداشتن از رکوع همان ذکر (بقره، آیه ۱۸۶) را صد مرتبه تکرار کند و به سجده رود و پس از دو سجده تشهد را بخواند اما بدون سلام برخیزد مثل کاری که در نماز طهر انجام می دهد.

در رکعت سوم: «حمد» را سه مرتبه و «یس» را یک بار و رکوع را بجای آورد و پس از سربرداشتن از رکوع این ذکر را صد مرتبه بگوید:

«فسیکفیکهم الله و هو السمیع العلیم»(بقره، آیه ۱۳۷).

در رکعت چهارم: حمد را چهار مرتبه بخواند و «یس»را یکبار بخواند و بعد از رکوع بگو: «یا ربِّ إدْفَعْ عَنّی الضُّرَّ وَ انْتَ اَرْحَمُ الراحِمینْ» .

پس از دو سجده و تشهد و سلام به سجده برود و پیشانی را برزمین بگذارد و صد مرتبه این ذکر را بگوید: «استغفرالله» و بعد از آن گونه راست را بر زمین بگذارد و صد مرتبه بگوید: (ص) و بعد گونه چپ را بر زمین بگذارد و بگوید:

«انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون» (یس، ۸۲) و پس از آن حاجت را بخواهد که انشاءالله برآورده خواهد شد.

ت) برای برآورده شدن جمیع حاجات و سایر مهمات مجرب است به هر نیت که باشد سه نوبت سوره «یس» بخواند و هر نوبت که می خواند احتیاط می کند هرگاه به لفظ مبین می رسد یک انگشت خود را را گره می کند بعد از آنکه سوره را تمام کرد سه نوبت این دعا را بخواند:

«سبحان المفرج عن کل مهموم سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان من جعل خزائنه بین الکاف و النون انّما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شی ء و الیه ترجعون یا مفرج الهم فرج یا مفرج الهم فرج یا مفرج.»

توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
5 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments