فدراسیون فوتبال ایران / آخرین اخبار: رئیس فدراسیون، لیست نامزدها

فوتبال ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ بدون دیدگاه

فدراسیون فوتبال ایران / آخرین اخبار: رئیس فدراسیون، نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال: در این مطلب از بخش اخبار ورزشی و فوتبال، در وب سایت نایریکا به فدراسیون فوتبال, سامانه فدراسیون فوتبال, فدراسیون فوتبال تهران, فدراسیون فوتبال بانوان, آدرس فدراسیون فوتبال, خبر جدید از فدراسیون فوتبال ایران, رئیس فدراسیون فوتبال ایران, کمیته داوران فدراسیون فوتبال می پردازیم.

این مطلب با جدیدترین اخبار مربوط به فدراسیون فوتبال به روز می شود.

با ما همراه باشید.

فدراسیون فوتبال, سامانه فدراسیون فوتبال, فدراسیون فوتبال تهران, فدراسیون فوتبال بانوان, آدرس فدراسیون فوتبال, خبر جدید از فدراسیون فوتبال ایران, رئیس فدراسیون فوتبال ایران, کمیته داوران فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال, سامانه فدراسیون فوتبال, فدراسیون فوتبال تهران, فدراسیون فوتبال بانوان, آدرس فدراسیون فوتبال, خبر جدید از فدراسیون فوتبال ایران, رئیس فدراسیون فوتبال ایران, کمیته داوران فدراسیون فوتبال

فیفا هم دبیرکلی نبی را پذیرفت

۱۳۹۹/۱/۲۱

ویندسور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای با موضوع انتصاب دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران خطاب به مهدی محمد نبی این انتصاب را تبریک گفت.


نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال شد

۱۳۹۹/۱/۱۸

مهدی محمد نبی با تایید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان دبیرکل این فدراسیون انتخاب شد.


جدیدترین رسوایی برای فدراسیون فوتبال

۱۳۹۹/۱/۱۳

تنها چند ساعت پس از ارسال نامه رسمی فدراسیون فوتبال ایران برای توجیه نحوه انتخاب دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال تشکیلات ای اف سی با ارسال نامه جدیدی به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد مستندات ارسال شده کافی نیست و نشانی از برگزاری جلسه برکناری دبیرکل پیشین ندارد./خبرآنلاین


با استعفای نبی موافقت شد

۱۳۹۹/۱/۱۲

محمد نبی بعنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جایگزین ابراهیم شکوری شده است.

نبی که یکی از اعضای فعال هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بود تشخیص داد در این مقطع راهی فدراسیون فوتبال شود و مسئولیت دبیری را بپذیرد. به دنبال این اتفاق وی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کنار رفت.


توضیحات سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب «نبی»

۱۳۹۹/۱/۱۰

سخنگوی فدراسیون فوتبال:

سرپرست فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته با هیات رییسه موضوع تغییر و تحولات را مطرح کرده بود.

در نهایت با همراهی و موافقت اکثریت قریب به اتفاق اعضا محترم هیات رییسه فرآیند مربوطه به انجام‌ رسید.

به رغم اینکه گزینش سرپرست برعهده رییس فدراسیون است اما در بحث انتخاب سرپرست دبیرکلی و با توجه به اهمیت آن، موضوع پس از طرح با موافقت اکثر اعضا هیات رییسه‌ در نهایت وارد فاز عملیاتی شد./ ایرنا


مهدی محمد نبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد

۱۳۹۹/۱/۹


جریمه ۱۲۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال توسط AFC

۱۳۹۸/۱۲/۶

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل اشتباه در صدور مجوز برخی باشگاه‌ها جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا مبلغ ۱۲۰ هزار دلار جریمه کرد.


غیبت عجیب فدراسیون فوتبال در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش

۱۳۹۸/۱۲/۴

علی رغم دعوت ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از فدراسیون فوتبال، مسئولان کمیته پزشکی این فدراسیون حاضر نشدند در جلسه این ستاد شرکت کنند.


نامزدهای ریاست فوتبال به شش نفر رسیدند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

تاکنون از بین ۹ نامزد که برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده اند، شش نفر حبیب کاشانی، محمدحسین قریب، حیدر بهاروند، عباس صوفی، هدایت ممبینی و مهدی محمدنبی موفق شده اند ۱۰ امضا خود را بگیرند. البته، صوفی که رئیس هیئت همدان نیز هست، امروز توانست ۱۰ امضا را ارائه دهد.

ظهر امروز محمدرضا کلایی و مسعود هراتیان نیز از حضور در انتخابات برای سمت ریاست انصراف دادند. عنوان می شود که این افراد نتوانستند امضاهای حد نصاب را کسب کنند.


«دادکان» رئیس پیشین فدراسیون فوتبال:

۱۳۹۸/۱۱/۲۵

در تمام دنیا چرخاندن فوتبال از یک دبستان راحت‌تر است.

تاج گفت وزارت ورزش به من اجازه نمی‌دهد کی‌روش بماند.


چه کسانی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شدند؟

۱۳۹۸/۱۱/۲۰

روز پایانی ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال یکی از شلوغ‌ترین روزهای این فدراسیون بود که ۹ نفر برای پست ریاست نامزده شده‌اند.

مهلت ثبت نام برای انتخابات فدراسیون فوتبال امروز (یکشنبه، ۲۰ بهمن‌ماه) به پایان رسید. ثبت نامی که به روز آخر کشیده شد تا ساختمان شماره ۴ در ۱۲ متری سوم خیابان سئول پر از رفت و آمد باشد. رفت و آمدهایی به طبقه سوم ساختمان فدراسیون فوتبال و دفتر دبیرکل برای نام نویسی در انتخابات تا چهره رقبای ۲۵ اسفندماه ۹۸ مشخص شود.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، آنهایی که برای پست ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کنند، باید ۱۰ امضا به نشانه تأیید از اعضای مجمع داشته باشند و در کنار فرم ثبت نام، تحویل دهند. همچنین باید اسامی نواب رئیس پیشنهادی (نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم و نایب رئیس سوم یا بانوان) نیز هنگام ثبت نام اعلام شود که این کار نیز صورت گرفت. از همین‌رو آنهایی که برای پست ریاست ثبت نام کردند، همزمان نام سه نفر دیگر را برای شرکت در انتخابات ثبت می‌کنند.

اسامی آنهایی که برای پست ریاست ثبت نام کرده‌اند، به شرح زیر است:

۱-حبیب کاشانی
نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و عبدالحسینی

۲-محمدحسین قریب
نواب رئیس پیشنهادی: منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و میترا نوری

۳-رضا جلالی
نواب رئیس پیشنهادی: حمیدرضا مهرعلی، علی خطیر و شهره موسوی

۴-مهدی محمدنبی
نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و پریا شهریاری

۵-محمدرضا کلایی
نواب رئیس پیشنهادی: حمیدرضا مهرعلی، حیدر بهاروند و پریا شهریاری

۶-هدایت ممبینی
نواب رئیس پیشنهادی: منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و فاطمه علیپور

۷-حیدر بهاروند
نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، منصور قنبرزاده و پریا شهریاری

۸-عباس صوفی

نواب رئیس پیشنهادی: جواد ششگلانی، حیدر بهاروند و پریا شهریاری

۹-امیرمسعود هراتیان

نواب رئیس پیشنهادی: محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و فاطمه علیپور

اسامی نامزدهای ثبت نامی و مدارک آنها توسط کمیته‌ای مرکب از دبیرکل، مسئول امور حقوقی فدراسیون و یک کارشناس به انتخاب هیئت رئیسه فدراسیون در ۵ روز کاری بررسی خواهد شد و به مراجع ذیصلاح معرفی می‌شود. پس از پاسخ نهادهای نظارتی و احراز صلاحیت نامزدها، در دستور جلسه مجمع که به اعضا ارسال خواهد شد، نام نامزدهای ریاست، نواب رئیس پیشنهادی و نامزدهای پست هیئت رئیسه اعلام خواهد شد.

با این حال رقابت ۹ نفره برای ریاست فدراسیون از فردا رسماً آغاز می‌شود که باید دید چند نفر از اعضای ثبت نامی می‌توانند وارد عرصه رقابتی شوند. چراکه نحوه احراز صلاحیت به مسائل مختلفی بستگی دارد که یکی از این موارد موضوع بازنشستگی است که قانون منع به کارگیری بازنشستگان شرایط را برای این دسته سخت کرده است.

انتخابات فدراسیون فوتبال ۲۵ اسفندماه برگزار خواهد شد تا جانشین مهدی تاج مشخص شود. انتخاباتی که نامزدهای ریاست از ۷۵ عضو مجمع (یا اکثریت حاضر در مجمع) باید دو سوم آرا را کسب کنند تا جانشین مهدی تاج شوند. / ایسنا


افشاگری دادکان از انتخابات فدراسیون فوتبال: به همه گفته‌اند که در انتخابات فدراسیون به قریب رأی بدهند

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

محمد دادکان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:

الان می‌خواهید به شما بگویم رئیس فدراسیون فوتبال ایران چه کسی است؟ آقای قریب رئیس فدراسیون است. به زور می‌خواهند از هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها برای قریب رأی بگیرند، اما خود او می‌گوید من برای فوتبال نیستم و سه ماه مدیرعامل بودم و رها کردم و رفتم./خبرآنلاین


آدرس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران:

تهران – خیابان شیخ بهائی شمالی – کوچه دوازده متری سوم – پلاک ۴

شماره تماس: ۸۸۲۱۳۳۰۶-۰۲۱   نمابر:۸۸۶۱۱۳۳۳-۰۲۱


کمیته داوران فدراسیون فوتبال

کمیته داوران یکی از کمیته های دائمی فدراسیون فوتبال است که موظف است قوانین بازی را مورد اجرا قرار دهد.


سامانه فدراسیون فوتبال

این سامانه با دو ورودیه مختلف آماده ارائه خدمت به هم میهنان عزیز میباشد:

ورودیه عمومی : اشخاص حقیقی و حقوقی که کد پیگیری دریافت کرده اند میتوانند از این ورودیه استفاده کنند و عملیات پرداخت حق عضویت خود را انجام دهند .

ورودیه باشگاه ها : همانگونه که از اسم آن مشخص است این ورودیه به جهت استفاده و تسهیل ثبت اطلاعات حجیم باشگاه ها تعبیه گشته است که شامل مراحل ثبت نام آنلاین و پرداخت حق عضویت تیمهای باشگاه و اشخاص زیر مجموعه تیمها بصورت انفرادی و گروهی مهیا گشته است . همچنین امکانات نظارت و گزارشاتی برای اطلاعات ثبت نام شده توسط باشگاه در نظر گرفته شده است .

توجه: مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.
Subscribe
Notify of
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments